Followers

Friday, April 24, 2009

I am not freezing

Hei. Nå har jeg og Ingrid nettopp kommet hjem fra en lang joggetur :) Det var faktisk kjempe deilig. Føler jeg har blitt mye brunere og mye slankere selvom det ikke skjedde :P

Dette gikk jeg i idag, NEI JEG FRØS IKKE SELV OM DET VAR 14 grader og kald vind. Men alle på skolen fikk for seg at jeg frøs og måtte kommentere at det var altfor kalt tilå gå sånn ute. Hehe fikk lyst til å skrive bak på ræva at jeg ikke frøs men jeg vil jo bruke shortsene igjen :P



Shorts : h&m trend topp : new yorker cardigan : kappahl sko : new yorker også hadde jeg et lilla hjertesmykke som var kjøpt på en smykkebutikk.

3 comments:

Malin Emilie said...

Du kommer til å bli sååå syk :P man må ikke la seg lure av vårvinden ;) men men fint var det iallefall

Anonymous said...

Fint antrekk! :)

Emma said...

Hehehe har ikke blitt syk så tror det gikk fint. Men tusen takk begge to !