Followers

Tuesday, April 21, 2009

Takk Mamma <3

Jeg er overlykkelig. Mamma kom nettopp hjem med en stor pose fra cubus.
Jeg hadde ikke engang spurt om noe jeg bare fikk det og etter vi var på gina tricot sa mamma at hun ikke skulle kjøpe mer klær før vi dro på ferie. Men mamma er en av de verste når det kommer til salg, det er nemmelig 15 % sminke og 30% på klær.
Klær er akkurat det jeg trenger. Finner ikke noe i klesskapet for tiden.
Nå lager mamma pannekaker til middag, Hva er hun ?
DEN BESTE MAMMAEN I VERDEN :P



Jeg bare elsker denne toppen. Den er perfekt, Kanskje ikke perfekt men me like :P

2 comments:

Anette said...

Handlet hun klær, uten at du var med liksom ? :-b Det vet jeg ikke om jeg hadde tort at mamma skulle ha gjort :-) Den svarte toppen var stilig !

Emma said...

Takk :)
Har jo sakt til mamma at jeg ville ha den svarte toppen og at jeg tengte rosa topp før. ;D