Followers

Friday, June 12, 2009

Hvor er solen i dag ??



1 bilde er av at jeg ser på mobilen min hehe . sol i går skjønner du :P
Også sang jeg en veldig fin sang der hvor jeg sang for vært minutt helt til vi fikk dra hjem fra skolen . Sangen går sånn 39 minutter igjen, ja 39 minutter. 39, 39, 39 minutter igjen. Så 1 min senere 38 minutter igjen OSV...
melodiene er bottles on the wall. Hvet ikke om det er det sangen heter men samma det !!
Hehe sang i 1 og en halv time . hoppa over noen minutter når jeg snakka med Kathrine. Men du kan jo spørre ho om sangen var fin :P

2 Bilde er av meg nå Dette sekundet :OO haha
får så stort og krøllete hår når det regner

3 comments:

Malin Emilie said...

veldig fin sang, jeg fikk ikke helt "minutter" til å passe helt inn i melodien men ;) hehe

Emma said...

Hehe det går . Kanskje jeg ikke synger melodien helt riktig.

Kathrine said...

Sier du det , klikka nesten for meg , heldig at du ikke ligger skada nå ! Litt iriterende !

Men du lever ennå så vær glad :)