Followers

Friday, July 31, 2009

OMG OMG SKO SKO SKO !!!

Fikk plutselig et krav på sko. Støvletter .Oioioi
Hvet ikke hva jeg skal gjøre med meg selv. kommer til å løpe rundt i runding her i stuen. Vil ha søvletter med hel. Omg hvordan kan jeg sitte her og skrive når jeg vil ha sko.
http://shop.hm.com/no/shoppingwindow?dept=DAM_SHOE&shoptype=S
Fikk litt lyst på de. Elsker høst sko !!
Skal kjøpe noen uggs. Ikke de orginale, de er litt anderledes. Men må ha noen støvletter . Jeg hadde til og med sett meg ut et par på dollhouse :( de er solgt ut. Føler meg desperat !!! Noen som hvet om noen kule som går til ankelen ?? litt høyere?. Skal se på bianco nå. (Forte meg å få på meg klær)
Noen som har følt det sånn før ??

1 comment:

Anonymous said...

Jeg så noen fine på bianco i går, men de har ikke så veldig høy hel :)