Followers

Tuesday, August 4, 2009

Lets get lazy

Today is a day were i throw on some jeans with a cardigan and t-shirt.

I dag skal Emma gå uten sminke. Har renset huden med sånn rensevann, tatt på kvisekrem og i kveld skal jeg ta på meg en ansiktsmaske. Og om jeg selv skal si det ser huden min gangske bra ut i dag. :D

Fant en mappe på dataen med bilder jeg hadde glemt :O fant dett og jeg begynte fsktisk å savne vinteren :O ville nesten heller hatt snø enn det stygge regnet vi har hatt denne sommeren.

Hvorfor kan vi ikke ha sommerferie i mai og juni ? det er da vi pleier og ha fint vær..
Skal jeg klippe håret mitt kort ??

1 comment:

Anonymous said...

Så heldig du er som kan gå uten sminke, kunne aldri gjort det samme selv, haha. Og HELT enig, regnet denne sommeren har vært helt sykt irriterende!