Followers

Wednesday, October 20, 2010

My day.




Genser: Zara Bukse: bikbok Topp: Gina tricot Sko: Bianco
Ignorer dritet nedi hjørnet på høyre side på bilde, fikser på rommet mitt fortsatt som dere kanskje ser.

Brukte selvfølgelig ikke disse skoen på skolen i dag. Har ikke brukt de så mye så jeg bare gikk runt i de hjemme i stua i flere timer :)
Endelig noen bilder som jeg ser glad ut på å ikke deppa. Prøver å få til at bildene blir mer lik sånn jeg ser ut og oppfører meg. Vanligvis på bildene ser jeg helt deppa ut. Også hjelper ikke det så mye at det er selvutløser.
Nå om dagen bare venter jeg på at skoene mine skal komme i posten. Blir mer blogging utover helgen hvor jeg faktisk skal finne på noe. :)
Skal ha Halloween "party" og temaet er at man skal ha et kostyme på forbokstaven sin. Emma - Elg. Vet ikke hva jeg skal være. Kan noen komme med eksempler ?