Followers

Saturday, November 20, 2010

Jeg har sviktet mitt anti fjortis program !

Rart jeg og Ingrid er singel.Denne helgen har vært super. I går sov jeg hos Kathrine, og Ingrid var der en liten stund.
30 poeng til de som tror de vet hva vi gjorde. Også spamma vi face og fikk mamma til å tro at vi drakk oss dritings.
Siden jeg ikke har sovet mer en 4-6 timer om natten nå i noen uker klarte jeg å prestere 10 timer søvn med bart. Og etter at jeg hadde en helt forferdelig drøm som varte i 10 timer våknet jeg deilig som alltid. Siden jeg og Kathrine er så produktive spamma vi face helt til klokken et hvor vi bestemte oss for å se Harry Potter. Da ble det frokost på Mc Donalds. Yummy. Og selvfølgelig tok ikke jeg med meg ordentlige sko siden jeg trodde jeg bare skulle spille facebook spill i hele dag så jeg lagde et show i byn hvor jeg skle bortover hele gaten. Og ikke nok med at jeg har det mest fjortise innlegget nå men jeg klarte å skrike som en marsvin flere ganger under Harry Potter til flere sin frustrasjon. HATER når andre gjør det, men marsvin skrik er min overlevelsesteknikk. Hvis en dag en mann hopper ut fra klesskapet slår jeg han ikke, jeg skriker som et marsvin. Nå skal jeg lese harry potter igjen. Natta.

3 comments:

Ingrid- said...

Holdt på å dette av stolen når du skrek marsvin skriket! Ble skremt sjøl, midt oppi all skjelvinga mi hører jeg bare det marsvinet skrike inn i øret mitt. Hahaha, sykt komisk egentlig..!

Anonymous said...

Koselige bilder! Leser du nr 7? Så den på kino på fredagen, og nå må jeg lese boka på nytt igjen, husket jo ingenting. :p

Emma said...

Hehe leser alle på nytt. Elsker Harry Potter bøkene !