Followers

Thursday, January 27, 2011

Det magiske SIM-kortet


Coco Chanelåpnings dans :)Solo. Håper jeg finner et mye bedre bilde av dette !Vakker <3 Håper, håper, håper jeg finner flere bilder på face !! Fant noen men før jeg fikk lagret de ble sperret.

Det var kjempe morsomt, og jeg har masse bilder av andre som jeg vil vise. Men føler at jeg ikke kan legge ut masse bilder av andre på bloggen. Serlig når det var ca. 70 mennesker med på dette. Derfor legger jeg bare ut de hvor jeg er med :)
For dere så lurer på hva skuespillet handlet om var det: En gutt og en jente kjøper en telefon med et simkort hvor man kan reise i tid. Fks. pinkoden den ene gangen ble 1994 så da havnet vi på ol i lillehammer. Hehe. Høres rart ut. Men gjennom hele skuespillet jager telenor folkene disse 2 siden telefonen ble med en feil sendt ut for salg. Derfor var jeg Coco chanel siden de dro til frankrike i 1920. Jeg var også med i en beatels sene hvor jeg var en hysterisk fan. Også åpnet jeg skuespillet sammen med 6 andre jenter, hvor vi danset til hung up av madonna :)
Tenkte jeg skulle slenge med mitt kjærlighets dikt fra fransk timen :)

5 comments:

Elias said...

Hei. Det ser ut som at det er på gressvik ungdomsskole. Er det den skolen? Der er jeg fra og!
Jeg har det klasserommet som er i det lille gule huset inni skolegaarden. Går du i 10A? Det gjør jeg. Går du i klasse med Martin og Hanna?
Jeg skal prøve meg på teamet til mandag.
Forresten, jeg så på Det Magiske Simkortet, selv om jeg er fra 10klasse. Jeg vil bare si at jeg likte forestillingen veldig godt. Var det du som snakka fransk på skuespillet? Jeg husker det var morsomt med da du sa den derre "nei, nei gutt, dette må være slutt......"-greia! Det var morsomt.
Jeg har en type overaskelse til ALLE som var med i "Det magiske simkortet".......jeg sier det ikke nå, alle fra forestillingen får vente til mandag.

Elias said...

Hei igjen. Er det greit at dere spiller "Det Magiske Simkortet igjen? Jeg skal filme det og lage en offisiell DVD! Er det greit?

Emma said...

Hei Elias :) Takk for de hyggelige kommentarene :) Jeg skulle ønske vi kunne spille det igjen men jeg har desverre ingen kontroll på det. Jeg kan desverre ikke bestemme at vi skal spille det igjen :(

Elias said...

Ok. Men jeg har fått muligheten til å få manuset kopiert av Grethe. Jeg sa ja, og det kommer snart.

Har du no' videoer fra det, æ?? Kan du legge de ut?

Emma said...

Har bare 2 sekunder fra glow dansen. Men tror det er en lærer som filmet hele greien :)