Followers

Saturday, February 26, 2011

At Ingrid

Fritzel kjelleren til Ingrid Sandra <3> Hei Ingrid ;)
Nå spiser jeg brownies og drikker fanta hos Ingrid. Jeg sov her i går natt og, med jentene, mens i dag sover jeg her med min søster -.-
Merker nå at jeg er litt trøtt siden jeg omtrent ikke sov i natt. Våknet av at Marlen satt og spiste sjokolade over trynet på meg. Fant ut at de ikke hadde sovet enda. Verken marlen, nina eller Sandra, og da var klokka halv 5 -.-

Tidligere i dag var jeg i byn med Ingrid og shoppet litt så det kommer bilder i morra :) Veldig fornøyd. Føler at sommergarderoben min begynner å ta form, selv om jeg lovet å ikke kjøpe noe mer før til sommerferien. Jepp det gikk rett i dass.
Uansett så var dette noen av bildene fra i går ;) Og jeg er for lat for å skrive noe mer. Bilder sier mer enn 1000 ord.

No comments: