Followers

Sunday, February 13, 2011

Bilde dryss

We hate valentines day. Ja, så det gikk mye i single ladies i går. Og det ble en del turning før vi bestemte oss for å se om jeg fikk plass nedi Marlen sin sekk. Normale mennesker. Uansett så kom jeg meg jo nedi, og marlen fikk jo løftet meg noen cm over bakken. Hihi. Elsker å være lav :)

Ellers skjedde det jo ikke så mye spennende. Vi glemte å se på melodi grand prix. Jeg spammet facebook. Som er en selvfølge.
Meg pluss facebook er generelt en veldig dårlig idee. Og alle disse nye bildene har jo bare forstørret egoet mitt. Serlig siden vi tok 374 bilder, og jeg er på omtrent alle. Jepp tror jeg skal innrømme at jeg er innpåsliten og oppmerksomhets syk.
Serlig etter at jeg insisterte på å ta et bilde rett etter at vi sto opp....



1 comment:

Anonymous said...

Well I don't know what you are saying b/c I don't know what language it is! But its cool that you are from Norway, and I like the pics on you blog! I saw your name on a blog a was looking at.