Followers

Monday, February 7, 2011

Mandag -.-

HEllo sexy ;)

Så det er mandag igjen, og logisk nok er det det en gang i uka. HUMOR !
2 uker igjen til ferie og jeg kunne ikke vært mer klar. Vi har rett og slett bare vært på skolen og sløset tid i 4 uker og plutselig er det 1234567890 prøver som må gjøres før mai. -.-
Sitter for øyeblikket med en naturfag bok foran meg og leser om energi. Og på høyre skulder sitter det en jævel og sier at naturfag er kjedelig og at jeg ikke skjønner en dritt, og på venstre skulder sitter det enda en og prøver å få meg til å tro at naturfag er GØY !


POENGET mitt er at denne uken her kommer til å bli helt for J*****. For faktumet er at jeg skjønner ikke mye av naturfagen og ikke vil jeg det heller. Fra jeg kom hjem fra skolen til nå har jeg klart å prestere å spise en pose popcorn, en sjokoladenisse 150g, grøt, boller og 3 brødkiver. Bare for å gjøre noe mens jeg leser. Klokken er ikke 5 engang.

Lenge leve sunnhet <3

No comments: