Followers

Saturday, February 19, 2011

project blond hair part 2

Blinkskudd MAX

La oss bare si at det funker !!
Smart som jeg er, kastet jeg boksen før jeg fikk lest hvordan sprayen brukes. Så jeg bare brukte den hver dag denne uken. Fikk med meg at den skal sprayes i fuktig hår, men det var det. Så jeg tror jeg skal stoppe å bruke sprayen i dag. Gidder ikke kjøpe en ny en. Tror det faktisk er meningen at den skal kunne brukes 16-17 ganger mens jeg har brukt den 6 ganger og den er tom.. Rart håret mitt er MYE lysere. Men jeg stopper å bruke sprayen nå, i fare for at håret kommer til å falle av.
YEah jeg er så DUST. Måtte teste litt vind i håret. Hahahahahaha.


PS: Ikke spray den i trynet. Det gjør kjempe vondt !!!

1 comment:

NinyaBella said...

You have such pretty hair color! & i love the detail on that top :)