Followers

Thursday, February 24, 2011

Status

Så tenkte jeg kunne ha et innlegg som ikke var så materialistisk. Eller det er litt mindre enn det de andre er ;)Ikke det at jeg tror at så mange lurer på hva jeg gjør i ferien.
In this moment går jeg i min ROSA rosa rosa hettegenser som jeg fikk fra bestefaren min i går. Også har jeg vært litt bad ass. Mmmmhm, jeg har dekket viften på varmeovnen. Den som ikke skulle dekkes.
åja nevnte jeg at jeg har gått på ski ?


Også har jeg hørt MASSE på denne sangen :)

Så ja det er vel det jeg har gjort i ferien. Bortsett fra å lese en bok og jobbe med lekser. Som jeg skal også gjøre nå -.-
Snakkes i morra :) Da kommer det masse nye innlegg siden jeg skal på sleepover igjen :)

1 comment:

Unknown said...

Great blog. Very interesting and stylish.


Just come and see mine.

Adam,

http://fashionispartofme.blogspot.com