Followers

Friday, May 20, 2011

Fairyworld part 3

 Favoritt bildet mitt som ble tatt av meg ;)




  

I dag har ikke stort skjedd. På skolen hadde vi innlevering i k&h så vi jobbet med det før vi resten av dagen så på film og fikk passordet til norsk eksamen -.- Så var endelig uka ferdig !! Ikke lenge igjen til ferie og jeg måtte ta pass bilde.
Hva tror folk at vi er ? sirkuskaniner? et øre må synes, begge ørene må synes, vift med ørene, ikke smil selv om jeg ser på deg rart. Okei kanskje ikke vifte med ørene, men det kunne vært et kriterie for å få pass, eller å plystre. Jeg hadde nok ikke hatt pass. Random.

4 comments:

Siri said...

ahhh, så fine bilder :DD
elsket jumpsuiten din! Hvor er den fra :D ?

Emma said...

Takk :D Den er fra forever 21 ;)

Kim said...

nice photos!

Anonymous said...

cute romper!
xx Davina


http://davinadonkor.blogspot.com/